середу, 23 квітня 2014 р.

Бискорню "Лютики" от Faby Reilly

Давно  мені  подобаються  дизайни   Faby  Reilly  ,  особливо  хочеться  вишити  ввесь  комплект  з  маками. Але  сама  штучка  "біскорню"  мене  мало  цікавила - як  на мене,  хоч  гарна,  але  сама  по  собі  мало  корисна  річ. Та  сталося  так,  що  я  пообіцяла  одній  хорошій  рукодільниці  на  пам"ять  про  нашу  першу  зустріч  зробити  для  неї   біскорню  "Лютики"  (українською  звучить так  незвично  -    жовтець).  Вишивала  на  домотканному  полотні  №20  нитками  ДМС  за  ключем.
Вишивалося  легко і  цікаво.А  ще  цікавіше  і  напрочуд  легко  й  просто  збирала  цю  кривульку - адже  це  була  моя  перша  робота  такої  форми.Та  як  показав  досвід - все  дуже  просто,  а  форма  виходить  така  незвична....



Дуже  мені  подобаються  ці  кадри -  якими  величезними  здаються  хрестики  через  2  нитки  поряд  з  петітами  і  які  крихітні  петіти  поряд  із  звичайним сірником....


Ось  така   в  результаті  приємна  штучка  -біскорнюшка  вийшла. P.S.  Із  нашої запланованої  зустрічі  рукодільниць  в  травні  здається  вже  нічого  не  вийде (як  кажуть  - "по  независящим  от  нас  причинам" - а  саме через  ситуацію  в  країні),  і  біскорню  лежить  ,  акуратно  упакована, нагадуючи  мені  про  нездійснену  мрію.Час від  часу  в  мене  виникає  думка  відправити  її  поштою замовниці,  а  потім  все  таки  бере  верх  надія, що  якщо  не  в  травні,  то  може  влітку  я  поїду  до  Києва,  зустріну  Анюту  і  передам  цю  пампушечку  з  рук  в  руки...... Надія  помирає  останньою......  От  і  біскорню  моя   - як  запорука  подорожі,  зустрічі  з  однодумцями  і  просто  Чарівними  дівчатами....... 

Немає коментарів:

Дописати коментар