пʼятницю, 18 квітня 2014 р.

Моя кухня і стиль Прованс


          Кухня  в  стилі  Прованс - моя  мрія......В  моїй  далекій  провінції це  слабо  реально,  потребує  або  великих  фінансових  затрат,  або  великого  ентузіазму. Я  користуюся  другим  способом -   і  організовую  стиль  Прованс  на  своїй  кухні  своїми  силами (спонукає  до  фантазії  і  є  більш  приємним, ніж  речі  з  каталогу  готових  виробів).
Приміщення,  де  облаштована  моя  кухонна  зона,   нестандартне - немає  вікон (до  цього  звикаєш,але  хочеться  чимось  замінити  нестачу  природнього  освітлення), і  тільки  бар-стійкою  відокремлена  від   іншої  частини  кімнати,  де  всі  проводять багато  часу (чи  через  те,  що  поряд  смачненьке,  чи  справді  зручне  місце  для  творчості  та  забав  з  іграшками?)  Меблі  дуже  звичайні,  фабричні,  з  МДФ  -   це  мабуть  були  єдині   в   запропонованих  каталогах  серед  кухонних  гарнітурів  У-образної  (кутової )  форми,  що  хоч  трохи  зберегли  класичний  вигляд  (все  інше  страшенно  сучасне,  мені  було  зовсім  не  до  смаку  ні  формою,  ні  кольором). І  колір  з  такою  загадковою  назвою  "кальвадос".
        Найбільше  мені  подобається декор  старого,  дуже  старого  глиняного    глечика,  в  якому  на  кухні  завжди  зберігалися  курячі  яйця.
В  основному  тут  використаний  дизайн Picoti Picota(правда  монограму  дещо  змінила  і зробила  напис  "Яйця ",щоб ніхто  не  сумнівався  в  призначенні  глечика),  але  його  було  замало  - прийшлось  пошукати  по  всесвітній  мережі  схожі  сюжети  і  скомпонувати  ось  такий  декор.
Щоб  червоному  кольору  було  затишно  на моїй кухня,  я ось  так  задекорувала  ще  й  скляні     баночки

А  перше,  що  з"явилося  на  кухні - це  ось  такі  полички  з  скляними  банками- склянками  для  сипучих  продуктів
Декор  банки  величезної,  в  яку  чудово  поміщаються  спагетті що-небудь інше  не  хотіло  нізащо  в ній прижитися

І  плетена  з  лози  хлібниця  причепурилася..



Немає коментарів:

Дописати коментар