вівторок, 29 квітня 2014 р.

Весняно - квіткове і вишивально -подарункове

Сьогодні  такий  мішаний допис -прекрасна  погода,  настрій  весняний,  квіти  буяють, а  я  ще   й  прекрасний  подарунок  отримала -  сестричка  привітала  мене  з  днем  народження  книгою  "Українська  вишивка.Золота  колекція.Фіолетовий"
    Ще  й з  автографами  авторів - Наталочки  Скрипниченко  і  Русланки  Кушнірук (приємність,  скажу  я  вам!) - і  дарительки....

 В  книзі  багато  різних  кольорових  схем,

Але  ось  ці  два  дизайни  (картинка  і сорочка)  особливо  сподобались - може  й  вишити  спробую  при  нагоді

 Навчальна  частина буде    цікава  не  тільки  початківцю,  я  думаю.
 І   в кращих  зарубіжних  традиціях   семплер  "Рукодільний  алфавіт"
Книга  гарненька - чудова  поліграфія,  цікаві  композиційні  фото,  дизайни  вишивки  різного  рівня  складності,  об"єднані  в  кольорі  (фіолетовий)Один  мінус,  як  на  мій  погляд - на  деяких  роботах  не  вишивка,  а  комп"ютерна  графіка(це  можна  сприймати,  як  пропозиція авторок  пофантазувати  із застосуванням  дизайнів ).Взагалі,  приємно  таку  річ  просто  погортати,  але  радує,  що  й  почитати  є  що  (харч  для  розуму))).Молодці  дівчата,  що  взялися  за  нелегку  справу.  Дякую  сестричці за  такий  дарунок.                                                                                                        А  так  як  знімкувати  я  надумала  в самий  полудень,  то  мушу  показати  і  квіти  моєї  маленької  "альпійської  гірки"





Немає коментарів:

Дописати коментар