неділю, 13 квітня 2014 р.

Ножиці для рукоділля в ретро-стилі

                       Сьогодні  покажу,  що  я  маю  на  увазі  під  "колекціоную  ножиці  для  рукоділля".Справжні  колекцонери  засміють  мене,  та  менше  з  тим.
Минулого  року  я  зрозуміла,  що  не  можу  вибрати якісь  одні  для  себе  ножиці  для  рукоділля,  бо  подобається  дуже  багато,  і  хочеться  потримати  в  руках  різні  форми  і  стилі. От  і  почалося - по  1  штучці,  інколи  зразу  дві,  але  за  рік  вдалося  зібрати  майже  всю  серію  "Ретро" (в-во  Китай,  але  ножиці  досить  непогані,  деякі  навіть  чудові).Ще  одна  штучка  чекає  на мене в  магазині. Але  не  терпілося  вже  похвалитися  всім   - дуже  мене  тішили  ножиці  різної  форми,  навіть  для  різних  проектів  я  використорвувала  різні  моделі - підбираючи  під  стиль  чи  настрій  роботи.
 А на  такому  стенді  вся  серія  тепер  красується -  я  назвала  "Хазяйка  ножниц" - за  аналогією з "Хазяйка  медной  горы"
 Тепер  треба  всім  їм  зробити  маячки...І   купляти  вже  інші  ножиці  (а  я вже  штук  10  пригледіла,  які  страшенно  хочеться  отримати  у  власність.....)

Немає коментарів:

Дописати коментар