середу, 23 квітня 2014 р.

Друге життя мого рукодільного блокнотика..

Кожна  серйозна  рукодільниця  має  свій  блокнот  для  важливих  записів. І  в  мене  такий є . Срашенно  важлива  для  мене річ останнім  часом  - бажаних  проектів  багато,  часу  обмаль,  щось  забуваю,  щось  пропускаю,  щось  шукаю,  знаходжу і т.д. Інформації  рукодільної  маса ,  все  не  запам"ятаєш (хоча  б  всі  номери  ниточок,  потрібних   для  нового  проекту  чи  в  якому  інет-магазині  є  потрібний  мені  матеріал.....)Все  це  і багато  іншого  записується  в  рукодільний  блокнот,  який  завжди  під  рукою - чи  ти  в  своєму  рукодільному  куточку,  чи  зібралася  на  закупи... А  від  такого  інтенсивного  "життя"  зовнішній вигляд  мого  друга  стає  все  плачевнішим, а  новий  заводити - це  ж  треба  переписувати  масу  інформації  ,  витрачати  багато  часу,  та  й  чистих  сторінок в старому  ще  так  багато..... Спочатку  я  ховала  його  від  сторонніх  очей,  щоб  не  виникало  запитань,  а  потім  вирішила  не  ганьбитися  і  дати  друге життя   моєму  помічнику. 

 Ось  такий  нещасний  вигляд  мала  палітурка  (якби  ще  в  ньому  не  зберігалося  сила-силенна  різних  "страшенно  необхідних" речей : чеків,  записочок,  списочків,  схемок,  зразочків  ниток  і  т.д., то   він  би  ще  довго  зміг  служити  вірою  і  правдою  в  своєму  "певозданному  виде")
Тому  прийняла  рішення покращити  його  вигляд,  зробивши  нову  обкладинку (як  виявилося,  припасувати  обкладинку  на  вже  готовий  блок  з  картонками  складніше,  ніж  робити  "блокнот  з  нуля").


За  2 вечори  вишила  ось  такий    символічний  дизайн -  це  шмат  дуже  давньої  ,  ще  радянської  "бортовки" (дуже  мені  подобається  ця  натуральна тканина,  її  рельєфність ,  колір  натурального  льону....)  ,  нитки  -  перша  спроба  вишивати  аналогом  ДМС  -  китайські   СХС,  декілька  золотавих  бісеринок...

А  вночі  була  створена  ось  така  обкладинка :  з  м"якеньким  синтепоном,  

Зворотній  бік - 
 дуже  приємний  на  дотик  плюш  приглушеного  темно-рожевого  кольору (на  жаль, фото  спотворює  відтінок  )  з  пришитою  бірочкою.
Як  пояснила моя  доня   сама  для  себе  "Чому  з  електролампою?" 
"Бо  ти,  мамко,  все вночі  шиєш-вишиваєш,  при  електричному  освітленні"  (Сама  я  якось  не  звернула  уваги  на  цю  символіку, коли  пришивала  - яка  попалась,  таку  й  пришила))))    
І  чотири  шнурочки- закладаночки  із  шармиками  на  рукодільну  тему - ще  одна  моя  слабість)))))
Так  як  ніколи  не  можу  знайти  ручки  чи  олівця в потрібний  момент,  то  вирішила  зробити  йому "карманчик "  на  обкладинці

Збоку  2  видів  натуральне бавовняне  мереживо - я  від  нього  просто  млію,  пришивала  б  всюди,  ще  краще   -  назбирала  всіх  можливих  відтінків  і  візерунків (  помічаю  за  собою,  що  купую  просто  , бо  подобається,  без  конкретної  цілі,  а  потім  довго  ним вдома  любуюся,  і навіть шкодую  відрізати  будь-нащо...  )

Ну,  і  покажу  компаньйона  мого  "нового  блокнота"   -   обкладинка з  "бортовки" з  рожевою   трояндою  та вишитим  мереживом,  що  була  створена  для  мого нетбука  майже  рік  тому  (про  цей  проект  я  ще  не  встигла  розповісти - обіцяю  виправитись))))))

Немає коментарів:

Дописати коментар