четвер, 10 квітня 2014 р.

Atalie (сердеШна тема...)

                                            Напередодні   дня  закоханих  (14лютого, якщо  хтось  не  пригадує  .....) повітря  насичується  якимось  магнетизмом,  кругом тебе  всі  активно  готуються,  і  як  стійко  б  ти не  тримався (бо  ж  знаю,  добре  знаю  ,  що  це  за  свято  , життєвий  досвід  і  практчний розум  нагадують - це  бутафорщина....), але   все-таки падаю  під  тиском -   в  одній  з груп  дівчата  готували  СО  сердечка  від  Atalie  ., і  я  добре  розумію,  що  такої  "валентинки"  мені вже  певно  й  не  треба,  і   тут  бачу  ЙОГО - серце  в  бірюзово-шоколадних   тонах  - все......я  здалася..... відкладаю  свої  термінові  проекти.....і  швиденько-швиденько  прикидую  на  чому  ,  з  чого  і  як  оформити  й  собі  таку красу.

                                            Вишивала  сам  дизайн   на "небіленому" льоні  (в-во  м.Коломия, Україна). Він  дуже  дрібненький,  щось  середнє  між  16 і 18 каунтом,  тому  й  розмір  вишивки  крихітний - 9*10см
Всі  ці декоративні  шви - "розочки-паутинки",  розсипаний  тамбурний  шов,  стебловий  обвитий  шов,  французькі  вузлики - шити  дуже  цікаво,  і  разом  з  тим    складніше,  ніж  лічильний  хрестик.
                   А  от  оформляти  було  ще  складніше-цікавіше -  вирішила  використати  тільки  те ,  що  знайдеться  вдома (без  походів  по  магазинах  в  пошуках  "чогось  такого,  що  можна  назвати - саме  це  я  й  шукала"). Прийшлося  і  всі коробки,  коробочки,  мішечки,  торбинки  із  рукодільними  запасами проревізувати,  і  на  горище  за  "раритетом"   піднятись)))))(Думаю,  результат  того  вартий  був)
Оформила  свою  вишивку  традиційно - сердечко-пінкіп,  але  в  мене  воно  з  "рамкою" (а  що  ??Ми  труднощів  не  боїмось.! За  те  сердечко  таке  шоколадне-шоколадне....)

А  з  іншого  боку  практична  частина (хоча  теж  з  прикрасою на  рукодільну  тему - величезний  гудзик   ) - один  великий  карман ,  де  з  легкістю  поміщаються  не  тільки  ножиці, і  другий - крихітний, швидше  декоративний.

А пізніше  знайшла  час  (а  така  дрібничка,  як  показує  досвід, потребує  немало  його -  в  мене  витратилося  аж  2 вечори скільки  хрестиків  я  б  могла за  той  час  зробити, поки  бавилося)і  зробила  в  компанію  своєму  серцю - чохлу  для  ножиць  маячок (з  маячком - підвіскою  "ножиці") - дуже  корисна  виявилася  забавлянка,  навіть  більше,  ніж  серце,  яке  я  шкодую  тягати  за  собою  і  воно  просто  висить  на  видному  місці  і  тішить  очі.....
Ось  такий  варіант  "валентинки"  я  собі  зробила  до  дня  закоханих  -   як  сама  собі  пояснила -це  моє признання  в  любові  до рукоділля...... Зроблено  з  любов"ю......         P.S.Признаюсь по секрету, а  сердечко  то не  одно  было)))))  уж  больно  сюжетик  или правильнее   -дизайн  хорош   вот   и  появилось  и второе  сердце-пинкип  - валентинка, но  в  другой,  более  нежной  и романтичной  гамме
 Нитки  меланж    ДМС  и  Гамма ,  ткань  -украинская  равномерка "рушникове  полотно" ,шармик,  декоративная  тесьма  "ромашки ", прозрачная  плёнка  для  кармашка
 

Немає коментарів:

Дописати коментар