неділю, 13 квітня 2014 р.

Вишиваночка для хрещеного сина

Сьогодні  зовсім  коротенький  допис  -   страшенно  "зависає"  ноут, і  власне  ще  нема  чого  показувати.  Напередодні  Великодня,  коли  вже  всі,  хто  очікує  на  це  свято,  не  вишивають,  а  миють-  перуть-прибирають-"вилизують"     свої  помешкання,  я  -  як  не  всі)))....
 Випадково  зустріла бабусю  свого  хрещеного  сина  (у  нас  називають  "філин",  а хрещена  мати   "нанашка"\гуцульський  діалект\)  і  довідалася,   що  його   мама   потрапила  в лікарню,  він  зараз  з  бабусею  і   дідусем. От  і  обмовилась  бабуся  мені,  що  нема  в  нього  вишиваночки - виріс  хлопчина. І  чи  не  могла  б  я  йому  вишити  при  нагоді  - вона  мені   заплатить  за  роботу,  тканину  сама  купить, візерунок  на  мій  смак.(Ніби  я  змогла  б  з  неї  взяти  гроші????)
Прийшла  додому,  а  з  голови  все  не  йде  почута  історія. І так  захотілося  порадувати  хоч  чимось  дитину,  що  зразу взялася  до  роботи.. З  візерунком  на  диво  швидко  визначилася  і.....  все  ....  відклала  роботу (встигну  що  встигну   зробити  по  господарству  до  свята - це вже  не  так  і  важливо...)  І  от  сьогодні  можу  показати  результат  роботи  від  8 квітня   (якби  ж  не безкінечні  хатні  клопоти, то  вже  певно  був  би  й  фініш)
                                                                 14.04.2014                   
Сьогодні  я  все-таки  закінчила  роботу  з  вставками  для  вишиванки  Степанкові.

Немає коментарів:

Дописати коментар