суботу, 24 травня 2014 р.

Львів пахне кавою, кавою.....

    Ура !Ура!  Здійснилось  заповітне  бажання - вчора  я  знову  побувала  в  місті  моєї  мрії  Львові!!!!!    І хоч  була  я  там  тільки  4  години,  але  вражень  стільки - програму  я  собі  організувала  насичену  (спонтанно,  але  вдало! )  Емоції  переповнюють.  і  хочеться  поїхати  ще  -  продовжити  наше  знайомство,  адже  я  побувала  лише  в  Старому  місті,  і  то   -  замало  часу,  щоб  насолодитися. Мрію,  що   скоро  буду  знову  Там!!!  А  зараз  вам  покажу  тільки  де кілька  фотознімків  з  тих  300,  що  встигла  зробити,  поки  не  розрядилася  батарея        (пора  купляти  хоча  б  ще  одну, про  запас,  бо  підводить  мене  мій  фотоапарат  знову  в  найцікавішому  місці)
     8.00 - покаталася  на  трамвайчику  і  снідаю  в  стильному  закладі  "Львівські   пляцки " - кава  "Американо  "  і   шматок  яблучного   штруделю  (Ням-ням!!!!)
    8.45-  "Львівська  копальня  кави"

     Смакота!!!! Кава  Ранкова, Обідня, Вечірня,  Львівська,  а  ще   Просвіта,  Кава  моторна,  Франца  Йосифа,  бандерівська  і т.д. - рай  кавомана)))))
   Без  політики!!!! Одна  з  етикеток   - "З  подякою  від  львів"ян".
Ну  і  баночка,  яку  я хочу  купити наступного  разу   -  Кава  бандерівська
   (аж  веселіше,  як  читаю назву - все-таки  тонкий  гумор.....)
  На  жаль,  спуститися  в  копальню  не  встигла - на  мене  вже  чекав  чудовий  екскурсовод  пан Ян  (цікаво  страшенно,  як  там ,  в  тих  незвичних  копальнях - мушу  туди  втрапити  наступного  разу))))
  Екскурсія  була  страшенно  цікава  і  корисна - змогла  поглянути  на  чудові  архітектурні  пам"ятки  Львова  різних  епох,  дізналася  багато  про  історію  міста,  але  вам  покажу  знімки,  які  не стосуються  екскурсії (бо  все  це  можна  знайти в  книгах  чи  мережі, кому  цікаво,  свої  фото на  історичну  тему  оформлю  собі буклетиком,  мабуть  )  ,  та  може  зацікавлять  чи  розважать - Львів  не  тільки  історичний  та  серйозний))))

   Вулиця,  яка  не  має назви

  Сподобалося.....

  Як  вам  транспорт?

  Ну  і   не  втрималася  - посиділа  на  колінах  (перевірю  ще  одну  прикмету)))))

  Казанова  теж   не  оминув  Львову....

  Італія...Справжня  Італія,  але  в  Львові...

  Тішуся  величезними  метеликами  ( Один  схожий  сидить  в  мене  на  голові - та  на  знімку  не  розгледите) .
   Кав"ярні  на  вулицях  та  в  дворах -  затишні  і  такі  різні,  кожна чимось  особлива

  А  далі  ще  могли  бути  чудові  фотофакти ,  але  техніка  здалась  (мабуть,  її  теж переповнили  враження  від  цього  чудового  міста  і  привітних  львів"ян)

  12.00. Вздовж Дороги  Зі  Львова  до  Івано-Франківська  така  краса  (хоча  покриття автомобільних  доріг  здається  взагалі  відсутнє -  просто жах!!!! Наступного  разу  поїду  потягом... )

    А  в  голові  лунає  чудова  пісенька  "Львів  пахне  кавою, кавою, кавою  й  дощем.....Я  так  люблю  тебе,  мій  шоколадний  Львів..." (не  вмію  я  додавати  сюди  відео ,  але  рекомендую  послухати   пісню Вікторії Пархоменко  https://www.youtube.com/watch?v=q_XyVlnoZFA)
 
Як  багато  я  ще  не  побачила - не  відчула  в  Львові,  ще  стільки  чудових  місць  чекає  на  мене  і  на  вас  в цьому  чудовому  місті....  Хочу  якнайшвидше  потрапити  знову  в  Львів,  продовжити  знайомство... А  ви????

Немає коментарів:

Дописати коментар