неділю, 15 червня 2014 р.

Давній примітивчик

А  я  тоную   таким  ароматним  розчином (хоч і  не їстівним )  тіла  майбутніх  текстильних  ляльок   (хоч  би  не  затягнулось  із  їх   декоруванням,  а  то  я  себе  знаю))))))))))  

    І  нагадав  мені  цей  аромат  дуже  давню  мою  спробу   - мій  перший  примітив  "Різдвяний  Ангел". Теж  тонувала  тіло  таким розчином,  шила  за довільною  викрійкою,  чомусь  зразу  спробувала  прошити  пальчики на  ручках -   дуже  мені  сподобався  процес створення   текстильної  ляльки  -   весь  вечір  над  ним просиділа... . Тепле  в"язане  пальтішко  з гламурною  трояндочкою  з  органзи   можна  було знімати,   і  крильця  ангела  мені  захотілося  теж  зробити  м"якенькими - з  білого  пухнастого  хутра.  Малесенька  сумочка  через  плече. Дві біленькі  коси  ,  перев"язані  рожевою  стрічечкою....  Різдвяна  зірка  в  руках,  рум"янець  на  щічках.....

   В  той  час  я  дізналася  ,  що  вагітна,  і  надіючись,  що  буде  в  мене  хлопчик,  зробила  ще  малесеньку  лялю-янгола  в  блакитному   конвертику  для  новонароджених,  в  чепчику,  але  зі  сніжкою  в  руках.....



  
   З  дитинства  одягала  ляльки,  сама шила  їм  різні  костюмчики,  копіюючи  моделі  з  журналів.І  зараз  мене  манить  світ  ляльок,  хочеться  спробувати  лялі   з  мальованими очима  (впевнена,  що  в  мене  не  вийде - це  занадто  складна  робота,  але  тому  тим  дуж  хочеться  спробувати). Та  поки  що  побавлюся  з примітивами (які  теж  забирають  купу  часу  і  вимагають  хоч  якихось  певних  навиків)
Обіцяю  наступного  разу  розповісти  про  одну  приємну  подорож 


Немає коментарів:

Дописати коментар