суботу, 10 травня 2014 р.

Прованс, Прованс... Милий Прованс....

              Привіт!Привіт!!!!
  Сьогодні в  мене  віє  духом  Провансу - ввесь день творю  лавандові  саше -  такий  "лавандовий  настрій" )))  Люблю аромат лаванди,  люблю кущики  її,  з  листочками   то  ніжно  зеленими  весною,  то  сріблястими  в  холодну  пору  року,  люблю колір квіток лаванди - такий неповторний, навіть  невловимий - ніби й  синій,  а може  темно  -блакитний, чи  бузковий,  ні,  навіть фіолетовий,  ба трохи   рожевий....... От я сьогодні  і  спробувала  зробити невеличкі  саше (таки  корисна  річ  в  шафі  чи  кімнаті)  з  вишитими  гілочками  лаванди. Зробила  три  варіанти.Зараз  покажу -розкажу)))))) 
                      Перша  була  створена  під  впливом  магазину ----   сестра  побачила  в  магазині подібний  мішечок,  але  за нього  таку  ціну  правиди ,  ніби  там 50-кілограмовий мішок  лаванди,  та  й  самий  аромат  лаванди  був  майже  не  відчутний. От я  й  запропонувала  :"Хочеш,  я  сама  тобі  такий  зроблю?"




 Вишивка  нитками    ДМС  гладдю та  французькими  вузликами
  1. А  от  наступні - це завдяки  блогу Ірини Петренко .  Звідти ідея  оформлення  саше,  і  самі  схеми  лаванди,  але  все  переосмислене  і  зроблене  по-своєму
 Таких  підвісок   з  різним  декором  хочу  зробити  ще  декілька -  хай  міль  в  шафі  подавиться))))))  Тут  спробувала  відтворити  реальні  відтінки  лаванди - не  такі  яскраві, як в  інших  саше,  але  дуже натуральні.

назнімкувала  десь 20  фото..
Бірочка  в оригіналі  мала  бути іншою ,  з  люверсом  для  підвіски  (мрію  таку  зробити все  таки  колись - бо  вмію,  тільки  не маю  чим  той  люверс  встановити),  а  в мене  вишивка  пришита  декоративною строчкою  до  кусочка  фетру  11* 6,5 см  і  лляний  шпагат  прив"язаний  до  перламутрового  гудзичка - такий  собі  власний  Креативчик


Колись  я  думала,  що  творити саше - це  забавка. А зараз  розумію,  що  дуже  захоплива  забавка,  і  навіть  за  певних  умов  є  не тільки гарною,  але  й  корисною  річчю  .Так  що  впевнена - це  не  останні  мої  спроби  в  "сашетворінні")))))))

Немає коментарів:

Дописати коментар