четвер, 22 травня 2014 р.

Не віриш - перевір!

Ви  вірите  в  забобони?  А  в  прикмети  різні?   Наприклад,  прикмети  в  вишивці? До  не  давнього  часу  я  якось  і  не  звертала  уваги  на  таке. Поки  не  зіткнулась  сама. Всім  відома  вишивка від фірми  Dimensions – Almost Perfect («Почти идеальный»)  Колись  вона  мені теж  страшенно  сподобалась - такі  вже  ті дітки-янголятка милі  ,  і такі    реальні  -  адже  наші  дітки  теж  такі :  страшенно  милі  ,  але   кожному  сидить  якесь  "шило". Знайшла  я собі  в  мережі  схему,  але  шити  не   стала - чомусь  мені  здавалося,  що  можу  нашкодити  ще  не народженій  дитині  і  вона  буде  хворою  чи  що,  та  назва  мене  хвилювала  .Вирішила  вишити  після  народження дитини,  коли впевнюсь,  що  з  малятком  все  добре. Вишивала  зразу  після  пологового,  нитками  акриловими., з  тих  ,  що  знайшла  вдома   - не   зовсім  мені  волоссячко  сподобалось,  та не  було  можливості  знайти  кращі,  а  роботу  дуже  хотілося  довершити. І  коли  вже  оформила,  то  довідалася,  що  зовсім неочікувано  знову  завагітніла!!!! І  тоді  ж прочитала  в інет-мережі  про  прикмету,  пов"язану  з  цим  дизайном. Тепер  хоч-не  хоч,  а  в  цю  прикмету  я  вірю -   після  вишивання  трьох  ангеликів  у  мене  поповнення в  сім"ї  - четвертий  бігає  по  хаті  і  потроху  вже  пробує  приміряти  мої  підбори))))))  Тут  мабуть  такий  девіз :"Якщо  не  віриш - перевір!"


Немає коментарів:

Дописати коментар