понеділок, 12 травня 2014 р.

Тільда -овечка на ймення "Доллі Товстомордик"

Привіт!!!! Давно  милуюся  текстильними  іграшкам,  і  Тільдо-ляльками  особливо.І нарешті  зробила  спробу - пошила  овечку  Тільда. Робота,  звичайно,  не  з  найскладніших,  але в  мене   забрала  майже  3  години,  а  може  навіть більше. Саме  в  цьому процесі  я  зрозуміла,  що  найбільше  часу  витратила  на  обрізування  фігурно  країв  тканини   та  надсікання  її,  щоб  гарно  тримала  форму. А  отже, мені   вкрай  необхідні ножиці  "зиг-заг"чи  "хвиля" - не знаю, як  правильно їх називати.  Саме  заради  економії  часу,  ну  і , звичайно,  естетичний  вигляд  творіння!  Та  перейдемо  до  наших  баранів      світлин:  
   Мордочка  та  вушка  з натурального  німецького  льону,  а   тіло - це  вже  бавовна. Наповнювач - холофайбер.Декор -  атласна  стрічка,  металевий  дзвіночок.

  Хвостик  причепурили... (Стрічечку  підбирав  синочок  .Сказав,  що овечка  йому  вже  пошептала,  яку  хоче.То  ж  повністю  на  його  смак....)

   Дуже  мені  дзвіночок  подобається....Справжній,  металевий,  з  ніжним  звуком....

  Дуже  мені  подобається  це  творіння...Хтось  подумає, що  в дитинстві  не  награлася. Але  все  якраз  навпаки -   іграшок  я  мала  більше, ніж  вдосталь,  правда  не  таких  "хендмейдовських". 

Немає коментарів:

Дописати коментар