понеділок, 28 липня 2014 р.

Lecon de Points

ПРИВІТ  УСІМ,  ХТО  ЩЕ  НЕ  СПИТЬ)))))
  
 
Так  мені  хочеться  показати вам свою  сьогоднішню  роботу,  що  назнімкувала  при  вечірньому  освітленні,  без  композицій та  декору  і  бігом  до  вас,  а  інет-зв"язок  жахливий,  тому  слів  мало - більше  таких-сяких  кадрів.

                       Пропоную  вашій увазі  вишивку Lecon de Points  (з  журналу Creation Point de Croix, October/November  2012    ) та  оформлення  її як  обгортку  для  папки.


                         Сама  вишивка (рівномірка,  нитки ДМС по  ключу)  26*26см,  а  папка  більша - обгортка  вийшла  28*39*5см.  Вирішила  оформити  нарешті  спеціальну  папку  для  зразків  вишивок  (не  паперових  схем,  а  відшитих на тканині  узорів - трохи вже  їх  назбиралося,  а  буде  ще  більше)  та  мережок. -  не  дарма  ж  дизайн  із  серії  "Histoire  de  points" )))))

     
            Поєднала  рівномірку  з  льоном  та  бавовняним мереживом - досить багато  часу в мене   пішло  на  цю  обгортку (думала - раз-зраз  і  ще  до  вечора  закінчу,  а пішло  добрих  2  години,  але зате,як не  дивно,  мені повністю  все подобається  в  цій  роботі).




                А  тепер  кожна дівчинка  окремо . Красунечки  просто"!!!!!!!






Найбільше  мені  подобається  внутрішній  карман  з прозорої  плівки - боялася, що  буде  кривитись,  косити  чи  ще що-небудь. Але  ні - непогано.І  головне - практично


Рівномірку  на карман  пошкодувала - взяла  звичайну  бортовку. Край  плівки підігнула  і  прошила  з  мереживом  ))))
Ось  так  можна  використовувати - тут  зразки  дуже  давньої гуцульської  вишивки  - чоловічі  сорочки.
Інша  сторона - просто  льон.
Ще раз  прошу  мене вибачити  за  такі  темні  фото, але така  вже  я нетерпляча)))))

Немає коментарів:

Дописати коментар