неділю, 13 липня 2014 р.

Моя блуза "Ніжність"

Привіт  усім!
але  поміняла  кольори. Вишивала  на  тонесенькій  прозорій  "японській  марльовці",  прийшлося  шити  в два  слої  всю  блузу - інакше  зовсім  наче  гола)))). Хоч  зшити  таке  для  мене   - майже  "высший  пилотаж)))",  але  завдяки  натуральності  тканини  зовсім  не  парко.(саму  вишивку  ще  проклеїла  флізеліном  - може  й  дарма,  але  розпорбювати нізащо  не  буду.)  Прикрасила  бавовняним  мереживом  шоколадного  кольору  від  Наташі.  Через  розміри  вишивки  ( а  мені не  хотілося  викидувати з  неї  жодного  елементу)  прийшлося робити  на  спині  ніби  суцільну  кокетку  з  застібкою  на  гудзичок.






По  секрету:  цей  візерунок  мені  страшенно  подобається. І  тому  елементи  з  нього  я  вирішила  використати  для  суконь  моїм  дівчаткам,  але  в  різних  кольорових  гамах. (Ніби  невеликий  анонс  "Далі  буде")

Немає коментарів:

Дописати коментар