вівторок, 17 лютого 2015 р.

 P.S.  



                    Все-таки сьогодні  в  плані  інету  у  мене  дивовижний  день.Пояснюю: 
     - вдалося  зайти  до  свого блогу.  хай  і  з  чужого  компу, і  написати  повідомлення  Вам;
     -перша  у  черзі  по  цукеруку  Олечки;
     - а  тепер  головний  СЮ (який  мене  надзвичайно  потішив!  що  тут  приховувати -самолюбство чи  то  пак  -пиха   аж  танцює) -   шукаючи  схемку  на  Pinterest  , випадково   натрапила   аж  на  5 пінів  з  мого  блогу!!!!  
    Це  зовсім неочікувано  і  СТРАШЕННО  приємно!!!  


       Там  же  натрапила  на  схемку до  моєї  Напоминалочки для рукодельниц 








































                    Коли  я  її  робила. то  не  могла  знайти, і  відшивала  по  фото,  коригуючи  під  свої  розміри. Зараз  Вам  залишу  тут  схемку -може  знадобиться  комусь  оригінал.



  І  от  такий  варіант  оформлення   теж  там  побачила

Немає коментарів:

Дописати коментар