вівторок, 17 лютого 2015 р.

            ........................
                      Доброго  дня  всім,  хто  ще  на  мене  чекає.
                 Сталося  так,  що  я  півроку  немала  доступу  до  свого  блогу. Та  й  життєві  ситуації  були  такі  не  сприятливі,  що  навіть  нічого  не  хотілося  творити. 
                  Мені  дуже  прикро  через  все  це  заразом,  але  тішуся  думкою,  що  "все,  що  робиться,  то на  краще". Тому  сьогодні  манюсінький  такий  допис  і  пару  фото.  щоб  ВИ,  мої  любі,  знали,  що  блог  живий,  я  про  нього  не  забула.  Просто  така  собі  "технічна  перерва".  
                      Маю  надію.  що  все  скоро  зміниться  і  знову  зможу частенько  з  вами  тут    спілкуватися ....


   А  ось  так  скромненько пройшов  час.....



  

  зібралася  з  духом   і  закінчила  почату  2  роки  назад  картину  за  мотивами  Гапчинської,
   
Спочатку  в  жовтні  виникла  необхідність  створити моїм   маленьким  артисткам нові  сценічні  костюми,
  
 
                             А  ще  маленька  метричка "Молитва  о  чадах",  а  до  НР - талісманчик  пошився....


  Між  новорічними  святами  оформила,  нарешті,  трохи  своє  робоче  місце
      
Ще  почала  вишиванку,  але поки  що  далеко  до  фінішу



А  зараз  у  нас  карантин,  то  ще  така  краса  оформилась


Між  тим  всим  восени  потішив  мене  журнал -надрукували мій  МК круглої шкатулочки
 Це  неначе  анонс - про  всі  ці  роботи,  процеси та  інші  події поділюся  з  вами  досить  скоро...  
 До  скорої  зустрічі!!!!
Дякую  всім  ПЧ  та  гостям !!!!
  

Немає коментарів:

Дописати коментар