середу, 26 березня 2014 р.

Восток - дело тонкое....

Якось натрапила  на  схему "турецький  огірок" в  журналі  "Формула  рукоделия"  . Пропонувалося  зробити  листівку  з  таким  сюжетом.
Та  мені  захотілося  скомпонувати  щось  зі своєю  хустиною. Нитки  взяла  за  ключем,  трохи  різниться  з  хустиною, але  мені  подобається  така  насиченість,  додає  яскравості  ......
  • Шила,  чесно  скажу - ІНТУІТИВНО...Кравецькій  справі  я  не  навчена,  шию, як  відчуваю.... От  цей  нічний  креатив  (а  вільний  спокійний  творчий  час  в  мене  почався  саме  після  півночі,  коли  всі  поснули) шила  без  примірок,  сантиметра   та  ін.  Для  мене  важливо  було,  щоб  вдалося  зробити   два  окремі  відділення  на  замок-блискавку - для  монет  і  паперових  грошей, які  мали  вільно  поміщатися. А так   як  завжди  тримаю  ще  в  гаманці  різні  чеки,  записки  і  т.д.  ,  то  зробила  з  кожної  внутрішньої  сторони  по  карманчику (туди  з  легкістю  поміщаються  помада (як  же  панянка  і  без  неї?), люстерко, мобільний  телефон).
    як  бачите     - все  без   спеціальних  викройок. Орієнтиром  була  довжина  замочків  і  5-доларова  купюра)) Всі  частини  проклеєні  флізеліном.
  • Ось  такий  чудовий  гаманець - косметичка- органайзер  чи  може  й  клатч   в  мене  вийшов  : висота  -14см, довжина - 23см.....


    Відділення для  монет (як  показала  практика  - мобільний там  теж  дуже  зручно  носити )

Немає коментарів:

Дописати коментар